Wednesday, April 28, 2010

sains 4 2009 DALAM KENANGAN....!!!!

5 sains 4 2009
macam-macam jenis perangai ada yang ada dalam gambar ni.. ada yang sengal, bangang, sombong,ego,pemalu,blur,keibu-ibuan,gedik,bajet... tapi xbermakne aku xske diowang..malah lagi sayang pun ada ah... diowang ni slalu wat aku gelak... kadang2 tu ada ah gak wat aku bengang... sedangkan lidah lagi tergigit, ape pulak suami isteri...hmmm ehhh Budah sekelas..
 
ini cikgu Putih, guru kelas aku... dye comel owh... dalam kelas dye aja kami suma kimia...
hahh cikgu nih kadang-kadang garang, tapi slalu spoting..hahaah aku bawak handphone
bukan dye nak rampas... siap aku amek
gambar ngan cikgu skali....ish22... 
ape nak jadi?? hihihi




 budak cina sowang ni  Low Weng Fai...dye paling blur-blur manje kat dalam kelas aku..dye ni pemegang rekot Tak penah gelak kat dalam kelas selama 2 tahun berturut-turut...hah blakang 2 kristen n bani 



dalam gambar ni ada syafiq,atikah,alya
,syafiqah,azira,
syazana,fany,
afifi,amalina dan aku...
diowang ni
best ah!!!! 
(harap maaf jika gambar anda xada kat sini) 

4 comments:

  1. hahaahahaha mengimbau kenangan lama

    ReplyDelete
  2. adam, low weng fai penah ketawa doh dgn aku HAHAHA.

    ReplyDelete
  3. haha.so sweet cikgu puteh;-)addmath mmg best lahh,!
    hahahaha.
    miss you laaahh !

    ReplyDelete
  4. hahaaha weng fai ketawe??? owhhh misti hari dye xsihat...

    hai sya!!!! ahahah cikgu 2 memang best hahaah windu sya gak..=P

    ReplyDelete